پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


تسمه کش نیمه اتماتیک
نوشته شده در شنبه 17 تير 1396
بازدید : 81
نویسنده : مهدیار اسودی

 

تسمه کش نیمه اتوماتیک که به نام های تسمه کش میزی و تسمه کش برقی نیز معروفند برای تسمه کشی و بسته بندی عمومی استفاده میشوند.

این دستگاه بسته بندی در دو تیپ کابینت دور باز و کابینت دور بسته و از نظر سیستم عملکرد نیز به دو تیپ گیربکس ، زنجیری و کلاچ مگنتی ارائه میشوند.
◾️مزیت تسمه کش کابینت دور بازقابلیت تنظیم ارتفاع دستگاه و سهولت در تسمه گذاری آن میباشد.
◾️مزیت دستگاههای نیمه اتوماتیک کابینت دور بسته در محفوظ بودن و نمای پوشیده آن است.
◾️دستگاههای کلاچ مگنتی دارای طراحی پیشرفته ترو کیفیت تسمه کشی بالاتری نسبت به نوع گیربکسی یا زنجیری هستند.
◾️دستگاههای کلاچ مگنتی علاوه بر کیفیت بالاتر دارای تنظیم زمان خنک شدن جوش تسمه هم هستند.




بازدید : 176
نویسنده : مهدیار اسودی

صنایع بسته بندی پارت پک فعالیت خود از سال 1389شمسی و 2010 میلادی با واردات و فروش دستگاه ها و ابزار آلات بسته بندی بنیان نهاد . پشتوانه چندین سال تجربه و بهره گیری از حداکثر توان ، توسعه فعالیت در بخش تولید انواع تسمه پلاستیکی بسته بندی اتومات و نیمه اتومات PP درسال  2010، تولید تسمه پلاستیکی بسته بندی PET ، فیلم استرچ و فیلم شرینک در سال  2011 و ساخت ماشین آلات بسته بندی (تسمه کشهای اتومات ونیمه اتومات ) ، لوازم و دستگاههای بسته بندی را به همراه داشت است لازم به ذکر است تعمیر انواع دستگاه های تسمه کش با کادری مجرب انجام داده می شود




تسمه بسته بندی پت
نوشته شده در شنبه 17 تير 1396
بازدید : 71
نویسنده : مهدیار اسودی

 

تسمه پت سایز 16 برای بسته بندی قطعات کوچک و بزرگ با وزن متوسط به کار می رود و همچنین تسمه پت سایز 19 برای بسته بندی اجسام سنگین تر با کشش بیشتر به کار میرود.وزن هر رول تسمه پت تقریبا بین 18 تا 22 کیلو گرم می باشد . سطوح تسمه های پت آج دار و بدون آج قابل تولید است .تسمه بسته بندی پت در رنگ های سبز و سفید تولید می گردد .
  




صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد